Meleg-hegy, melegben

Ajánlott turistatérkép: 19. Velencei hegység térképe

A túrában résztvevő rádióamatőrök: HA4GGQ, HA4FY

KD-034 - Meleg-hegy (Nadap, 351 m ASL); QRA: JN97HG11, 1 pont

Eredetileg egy "tavaszváró" IVV túrára indult kis -késõbb nagyobbra felduzzadt- csapatunk, de ha már ott megyünk el a Meleg-hegy oldalában, gondoltuk teszünk egy kis kitérõt, ahogyan azt tavaly ilyenkor is elkövettük. Mikor elindultunk, a fiam megkérdezte: azért hívják Meleg-hegnek, mert ott meleg van? Hát igaza lett.

A Sukorói nevezést követõen a sárga + jelzésen indultunk és ezen mentünk Nadapig.
Velünk tartott egy kisebb gyerek csapat is, volt közük saját, baráté, kölcsönkapott, stb.
Nadapon tartottunk egy kis pihenõt hiszen már rengeteget mentünk.
Mindenkinek jólesett a kis szusszanás a ragyogó napsütésben.
Az egyik ellenõrzési pont a Nadapi szintezési pontnál volt, így arra vettük az irányt, és megkerestük a közeli geoládát is, illetve a láda helyét, hiszen az most nem volt meg.
Innen a piros jelzést követve jutottunk el a Meleg-hegy oldaláig, ahonnan egy kis kaptatón jutottunk fel a csúcsra, itt is megkerestük az itt eldugott kis dobozt.
A megfelelõ ballasztsúly elérése érdekében -pótolva a RH készülék és akku hiány okozta súlyveszteséget- HA4FY János merényletet követett el ellenünk. Ez abban merült ki, hogy amikor felértünk a Meleghegyre, elõhúzott a hátizsákjából egy 4 db-os sörpakkot hidegen, hûtõzacskóból. Hát az akkor nagyon jól esett, és igyekeztem megszabadítani Õt a plusz súlyoktól.
Hát ez lesújtó, milyen hamar kiürült!!! A ledõlt torony melletti kerítéshez parkoltunk le és mivel a csapat egy része a hegy oldalában várt bennünket, az elsõ öt QSO után bontottunk és igyekeztünk vissza.

Az Angelika-forrásnál is megkerestük a ládát, majd a zöld jelzésen mentünk vissza Sukoróra. Igyekeztünk az ISS érkezéséig leérni a helyi kocsmáig, de a forgalmazást a készülék (YAESU 2005-ös) kis gumiantennájával nem tudtam venni, csak a zajzárat nyitogatta, és nyitott zajzárnál se jött semmi. Kárpótlásul a vasárnap délutáni átrepüléskor történt forgalmazást otthon meghallgattuk. Szép idõ volt, kellemes társaság, jól éreztük magunkat.