Hûvösvölgytõl a KFKI-ig

A túrában résztvevő rádióamatőrök: HA5CQZ

KM-025 - Nagy-Hárs-hegy (Budapest, 454 m ASL); QRA: JN97LM48, 1 pont, HAFF-015
  KM-019 - János-hegy (Budapest, 527 m ASL); QRA: JN97LM54, 2 pont, HAFF-015

Télvégi átmozgató laza kirándulásra indultunk a kis csapattal. Hûvösvölgyben a kisvasút mentén indultunk a sárga jelzésen. Az elõzõ éjjel esett hó pont jól jött, így nem lettünk egyáltalán sárosak.

Elsõnek a Kis-Hárs-hegyi kilátót látogattuk meg, érdekes az építeszeti megoldása.
Innen mentünk át a Nagy-Hárs-hegyre. Az aktiválás gond nélkül ment (tnx HA7ARN, HG5OCX, HA5AK, HG7XZ, HA5AQD, HG7JJX), csak a végén már úgy kellett a társaság után rohannom HI. A fa szerkezetû kilátó rövidhullámra is nagyon alkalmas, még vissza fogok ide jönni, ha jobb lesz az idõ.
A Szépjuhászné következett, itt forralt borral merítettünk erõt a János-hegyi kaptatóhoz. És a gõzöst is lekaptuk.
Az már lentrõl látszott, hogy a János-hegyen kilátásra nem számíthatunk. Egyedül a két nyikorgó zászlót lehetett látni. Szerencsére az OM-ek figyelték a frekvenciát, így az aktiválás még azelõtt sikerült, mielõtt lemerült volna az akkumulátor a rádióban (tnx HA4FY, HG7DCD, HA7ARN, HA5ZD, HG5SNN, HG7BUS/M).

Tovább sétáltunk Makkosmária felé és a KFKI-nél szálltunk buszra, aztán levezetésként még beültünk egy vendéglõbe...