Tátika és Rezi-tetõ

A túrában résztvevő rádióamatőrök: HA7SZA, HA4FY

ND-004 - Tátika (Zalaszántó, 410 m ASL); QRA: JN86PV17, 1 pont, HAFF-010
  ND-014 - Rezi-tető (Rezi, 431 m ASL); QRA: JN86OU93, 1 pont, HAFF-010

'4FY Jánossal elindultunk a két ND csúcs aktiválására HA7SZA/XYL társaságában, így volt operatõrünk a beszámoló mellékleteihez. A Tátika hegyre a zalaszántói utat keresztezõ országos kék jelzésen indultunk, az autót az út mellet hagyva. Induláskor vettük észre a földön a sok üvegcserepet, amik szerencsétlen sorsú autók oldalüvegei voltak...

Kellemes erdei sétaút vezet fel a várba, ott éppen renoválás folyik. Medvehagyma illata töltötte be a levegõt, éppen most virágzott.
A csúcson '4FY János felszerelését állítottuk össze, felváltva vezettük a logot, és QSO-ztunk. János akcióban.
Aztán cseréltünk. A szükséges összeköttetések fél óra alatt jöttek össze. Köszönet HA1DTQ/P, HA1SU/M, HG0NBS, HA2ESM, HA2EOJ OM-eknek.
Tovább, Rezi községben kis pihenõt téve a helyi kocsmahivatalban, a Rezi vár felé vezetõ jól jelölt kavicsos úton haladtunk, a vár alatti parkolóban hagytuk a jármûvet, és nem különösebben megerõltetõ menetben vettük be a Rezi tetõt. Ez az a tetõ...A bokrokon kívül más látnivaló nincsen. Nincs kilátás, a bozótosban alig egy árva hely az antennának. Valószínûleg ugyanazt az egy fácskát használtuk, amit '2VR Gyuszi korábban.
Most az én felszerelésemmel operáltunk, és vagy emiatt, vagy más okból, de a szükséges QSO-kat nagyon nehezen tudtuk megcsinálni. Azt hiszem, nem lesz a kedvenc helyünk a Rezi-tetõ. Köszönet HA1ZM, HG1DUN, HA2MI/P, HA1FI állomásoknak, nélkülük üres kézzel mentünk volna haza.

A két csúcsot sikeresen aktiváltuk, ha egy kissé hosszúra nyúlt is az ott töltött idõ. Igyekeznünk kellett pedig, mert születésnapi bulira voltunk hivatalosak...