Kutya-hegy

Ajánlott turistatérkép: 6. Budai-hegység térképe

A túrában résztvevő rádióamatőrök: HA7UL, HA7SZA

KM-016 - Kutya-hegy (, 558 m ASL); QRA: JN97KO21, 2 pont, HAFF-015

Elõre tervezett, ismerkedéssel egybekötött aktiválásra indultam Vasárnap reggel. Mihály és kedves felesége vártak rám nagykovácsi otthonukban. Rövid ismerkedés, megbészélést követõen indultunk is. Gyönyörû napsütés, szélcsend és sár.

Több komolyabb, sáros-csúszós kaptatón haladtunk Nagyszénás felé. Közben sûrûn nézelõdtem, mert a kilátás csodaszép volt. Egyik szusszanásunk alkalmából kaptam le Mihályt és kedves párját.
Nagyszénáson elidõztünk egy kicsit, mert nem tudtam betelni a látvánnyal.
Körben, az eddigi és a tervezett csúcsok.
Érdemes is volt itt nézelõdni, mert a továbbiakban semmi látnivaló nem akadt.
Még azért volt ami idézte a telet, de csak az északi oldalakon.
A csúcskõre települtünk és élveztük az aktivitást. Megörökítettem HA7SZA/P -t munka közben.
Visszafelé is a Nagyszénás felé vezetõ utat választottuk. Még egy utolsó fotó és irány a QTH.

A leérkezést követõen ismerkedtem Mihály készülékeivel. Sikerült 5TI/P Istvánt billenytyû végre kapnom 7 MHz-en. A férfiaktól átvéve a kezdeményezést, Erzsike terelgetett minket az étkezõbe és ellátott minket minden földi jóval. A kellemes ebédet hosszúra nyúlt beszélgetés követte. Csak 6 órakor vettem észre, hogy az idõ bizony elszaladt. Búcsúztam és elindultam haza felé. Meleg szeretettel gondolok a vendéglátóimra és köszönöm nekik a szép és kellemes napot, valamint kedves amatõr társainknak az aktivitást.