József-hegy DD-016

Ajánlott turistatérkép: 12. Somogy Észak térképe

A túrában résztvevő rádióamatőrök: HA3HK, HA3LV, HG3FLA

DD-016 - József-hegy (Igal, 297 m ASL); QRA: JN86XN96, 1 pont

Május 1-én rádióamatõr találkozó volt Osztopánban, ahova terveztük, hogy az idén elmegyünk. Viszont szerettem volna aktiválni is valamilyen közeli csúcsot. Így esett a választás Igal mellet lévõ József-hegyre. Miután elfogyasztottuk a babgulyást, és elköszöntünk barátainktól, nekivágtunk az útnak.

Gadács nevü települést Igal felõl közelítettük meg, és a falu szélsõ házától a "Z-" jelzést követtük viszonylag jó földúton.
Kb. 3 Km megtétele után megérkeztünk célpontukhoz, de sajnos használhatatlan volt, nem lehetett felmenni rá. Így a közelben lévõ magaslest választottuk QTH-nak.
Gyorsan telepítettük az antennákat, és 8 perces késéssel indulhatott a munka.
Ilyen kényelemben még nem volt részem. A magasles teljesen ki volt bélelve padlószõnyeggel. Összesen 41 QSO-ra futotta a rövid ott létünk alatt. Hazai QSO HA1RW Tomival, illetve HA3HP Tibi barátommal sikeredett.
Bontottunk, aztán indultunk vissza.
Azért volt aki megcsodált bennünket útban visszafelé.

Rövid, de eredményes akiválás volt. Szerencsénkre szépen sütött a nap, jó volt kint lenni a természetben. A kijelölt pontról semmilyen kilátás nincs, nem is egy turisztikai látványosság, de azért az egy pont csak egy pont.