UT/CA-360, talán Burluh

Csahók Zoltán, HA5CQZ - 2010-05-23
A túrában résztvevő rádióamatőrök: HA5CQZ, HG4UK†

A túra utolsó napjára a szállás szomszédságában fekvõ hegyeket néztük ki. Rövid fejszámolás után kijött, hogy csak az egyikre lesz idõnk. Az UT/CA-360-ról volt jobb kilátás várható, azt választottuk tehát. Ez is egy "névtelen" hegy a listában, az interneten keresgélve talán Burluh lehet igazából a neve.

Kiadós reggelivel kezdtük a napot: felvágott és sajt, túrós palancsinta és piskóta tekercs.
A terepet még otthon GoogleEarth-szel tanulmányoztam. Nem is tévedtünk el, irány a kálvária.
Egy érdekesség a környékrõl: a helyi ezermester nagyon míves cubical quad-ot tud készíteni.
Kilátás a kocsitól. A jobbra elõbukkan ez elsõ napi hegy.
Gyorsan változott az idő, a távolban már összeállt egy zivatar.
Felfelé végig kapcsolatban voltunk UT1DX Gyuszival a sátoraljaújhelyi átjátszón.
Most is két állomás dolgozott párhuzamosan, de itt egy kicsit zavartuk egymást. Mire feltepítettem a dipólt, addigra eleredt az eső. Még próbálkotunk 10m-es is, de túl korán lehetett. Ideje volt indulni, hogy ne túl későn érjünk haza.
Szerencsére elállt az eső. Visszafelé megpihentünk a kálváriánál.
:-)
Visszafelé tüzetesen átvizsgáltak minket (is) a határon. Onnan már egyenes út vezetett hazafelé.

Nagyon kellemes három napot sikerült töltenünk ezen a csodálatos vidéken. Igyekszünk majd visszetérni.